لمینت دندان طرح لبخند

لمینت دندان طرح لبخند

لمینت دندان طرح لبخند یکی از انواع لمینت هایی است که برای افزایش دادن میزان زیبایی و جذابیت دندان ها استفاده می شود. این مدل از لمینت ها می توانند در کنار افزایش زیبایی دندان ها و دادن یک لبخند جذاب تر به شما، میزان استحکام دندان های شما را نیز افزایش دهند.

برای آن که بتوانید این مدل از لمینت ها را هرچه بهتر و دقیق تر مورد استفاده قرار دهید، می توانید به راحتی در ابتدا لمینت های مناسب را انتخاب کرده و سپس به بررسی کردن ویژگی های آن ها بپردازید.

لمینت دندان طرح لبخند

ویژگی های لمینت دندان طرح لبخند

لمینت  دندان طرح لبخند حتما باید یک سری ویژگی های را داشته باشد که بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. در نظر داشته باشید که معمولا لمینت های طرح لبخند باید یک سری مولفه ها و ویژگی ها را داشته باشند که بتوانید از آن ها استفاده کنید. این مسئله سبب می شود تا انتخاب های بهتری نیز بتوانید داشته باشید.

  • برندهای معتبر

لمینت ها و مواد لمینتی را از برندهای معتبر تهیه کنید. این مسئله باعث می شود تا خیالتان از بابت کیفیت لمینت ها کاملا راحت باشد.

  • رنگ لیمنت ها

معمولا طیف رنگی خاصی بر روی لمینت ها وجود دارد که سبب می شود انتخاب کردن یک رنگ اهمیت بیشتری برای شما داشته باشد. به همین خاطر نیز هرقدر رنگ لمینت ها طبیعی تر و بهتر باشد، می توانید به شکل راحت تری این لمینت ها را انتخاب کرده و استفاده کنید.

  • کاربرد لمینت دندان طرح لیخند

لمینت های دندان طرح لبخند یک سری کاربردها دارند که می توانند نشان دهنده دلیل انجام دادن این لمینت ها باشند. در اینجا به کاربردهای لمینت ها می پردازیم.

  • پوشاندن لکه ها و زردی ها

اولین نکته مربوط به پوشاندن لکه ها و زردی هایی است که بر روی دندان ها وجود دارد و یا ایجاد می شود. بسیاری از اوقات لکه های دندانی به راحتی حذف نمی شوند. این مسئله سبب می شود تا دندان ها همیشه ظاهر نامناسبی داشته باشند. به همین خاطر نیز بهتر است بدانید که اولین کاربرد مربوط به همین موضوع می شود.

  • افزایش استحکام دندان ها

مورد بعدی در مورد افزایش دادن میزان استحکام دندان ها است. با لمینت ها می توانید به راحتی میزان استحکام و دوام دندان های خودتان را افزایش دهید.

  • پوشاندن نواقص دندان ها

گاهی اوقات فاصله زیادی بین دندان ها وجود دارد و این مسئله بر روی زیبایی فرد اثر منفی گذاشته است، استفاده از لمینت دندان طرح لبخند می تواند به خوبی این مسئله را پوشش داده و کاری کند تا دندان ها یکدست و مناسب به نظر برسند.

 

لمینت دندان طرح لبخند

دندان های مناسب برای لمینت طرح لبخند

چه دندان هایی می توانند برای لمینت های طرح لبخند مناسب باشند؟ به طور کلی لمینت ها باید بر روی دندان هایی انجام شوند که مقاومت اولیه خوبی دارند و می توانند علاوه بر حفظ خودشان، لمینت و روکشی که بر روی آن افزوده شده است را نیز حفظ کنند.

  • افرادی که دندان هایی با ریشه های سالم دارند و صرفا دچار پوسیدگی های سطحی شده اند.
  • افرادی که بیماری های لثه و فک ندارند.
  • افرادی که دندان هایی از جنس سالم دارند و به سرعت پوسیده نمی شوند.
  • البته کسانی که می توانند به خوبی از دندان های خودشان مراقبت کنند و همچنین می توانند تمامی مراقبت های بهداشتی را انجام دهند، گزینه های بسیار بهتری به حساب می آیند.

مزیت های لمینت دندان طرح لبخند

زمانی که لمینت دندان طرح لبخند را انجام می دهید، یک سری مزیت ها را نیز به دست خواهید اورد. معمولا مزیت هایی که در پی این نوع از لمینت ها وجود خواهد داشت می تواند شامل موارد زیر شود.

  • تقسیم فضای بین دندانی

با استفاده از لمینت دندان طرح لبخند، می توانید فضای بین دندانی خودتان را به شکل یکنواخت تقسیم بندی کنید.

  • لبخند زیباتر

در واقع اولین مزیتی که در پی استفاده از لمینت دندان طرح لبخند می تواند برای شما وجود داشته باشد شامل لبخندهای زیباتر می شود. لبخند زیباتر می تواند در اعتماد به نفس شما نیز اثر بسیار زیادی داشته باشد.

  • پوشاندن مشکلات دندانی

با استفاده کردن از لمینت های دندانی می توانید پوشش های دندانی خوبی را برای انواع لکه ها، زردی ها و مشکلات دندانی خود ایجاد کنید. از طرف دیگر نیز می توانیم بگوییم که هر نوع شکستگی، پوسیدگی و یا پر کردگی دندان ها با ماده آمالگام را می توانید با این مدل از روکش های دندانی پوشش دهید.

لمینت دندان طرح لبخند

هزینه لمینت دندان طرح لبخند

هزینه هایی که مربوط به لمینت دندان‌طرح لبخند می شود برای بیماران اهمیت زیادی دارد. بسیاری از بیماران به دلیل هزینه ها و قیمت های بالایی که لمینت کردن دندان ها می تواند داشته باشد از این کار صرف نظر می کنند. اما معمولا اگر بتوانید کلینیک مناسب و خوبی را پیدا کنید، لمینت کردن دندان ها بسیار راحت تر خواهد شد و همین موضوع نیز سبب می شود تا افراد بیشتری تمایل به این مسئله پیدا کنند.

معمولا لمینت های دندانی می توانند با توجه به کیفیت متریال های اولیه، نوع لمینت و همچنین برندی که دارند. قیمت های متفاوتی نیز داشته باشند. متفاوت بودن قیمت ها همیشه هم نشان دهنده تفاوت های کیفیتی لمینت دندان طرح لبخند نیست. بلکه بسیاری از اوقات موقعیت مکانی مطب و کلینیک دندان پزشکی و همچنین دندان پزشکی که این کار را انجام می دهند می توانند بر روی لمینت ها اثرگذاری داشته باشند.

 

کلام پایانی

لمینت دندان طرح لبخند یکی از بهترین و ساده ترین روش هایی است. برای افزایش زیبایی صورت و همچنین برای پوشاندن عیوب دندانی می توانید از آن استفاده کنید. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که در هر دندان پزشکی نمی توانید این کار را انجام داده و نتیجه خوبی بگیرید. کلینیک دندان پزشکی مهر شریعتی یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه بوده و به سادگی می تواند بهترین لمینت ها را برای شما اجرا کند.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *