اگر پست و کور درست انجام شود جای هیچ نگرانی نیست. فقط باید توجه شود که از لحاظ بهداشت فردی دهان و دندان و نخ کشیدن به درستی دقت و رعایت شود.’

حتما باید به متخصص ریشه مراجعه کرد تا داروی مناسب تجویز شود و دندان ها از لحاظ درمان ریشه به طور صحیح بررسی شود.’

بله در مورد پوسیدگی دندان باید گفت که بیشتر مواقع بدون درد است و ممکن است این مشکل به آرامی پیشروی کند و به درمان های جدی تر و پر هزینه تری تبدیل شود.’

ممکن است تکه شکسته بخشی از ریشه و یا استخوان فک شما باشه که در لثه باقی مانده است.’

در مورد دندان عقل شما که بر روی عصب می باشد و قدرت ریسک بالایی دارد بهتر است ترجیحا برای خارج کردن آن به متخصص فک و صورت مراجعه فرمایید در تعداد کمی از بیماران پس از انجام درمان ممکن است بی حسی موقتی صورت بگیرد که اصلا جای نگرانی نیست و به مرور زمان برطرف می گردد. همچنین در مورد نگرانی شما باید گفت که پس از بی حسی هیچگونه دردی حس نخواهید کرد حتی در شرایط خاصی مثل شما که دندان روی کانال عصب است و پس از جراحی هم درد شما کاملا طبیعی و با دارو می توان تحت کنترل داشته باشید. ‘

خیر 2 الی 3 میلی متر شکست برای شما مشکلی پیش نمی آورد اما بهتر است این دندان تحت کنترل باشد و در لیست چکاپ سالیانه شما قرار بگیرد.’

معمولا 7 تا 10 روز ابتدای درمان این درد طبیعی است اما اگر بیشتر طول کشید حتما به دندانپزشکی مراجعه فرمایید.’

اگر منظور از کار زیبایی اصلاح طرح لبخند باشد لمینت ونیر و کامپوزیت ونیر دو روش برای زیبایی دندان ها می باشد. اما اگر زمان برای شما مهم هست سریع ترین روش برای اصلاح طرح لبخند شما روش اسنپ آن اسمایل می باشد که نسبت به دو روش قبلی کم هزینه تر است اما لازم به ذکر است که این روش دائمی نیست و موقتی می باشد همچنین روش تایید شده ای از نظر متخصصین نیست.’

بله این روش برای اصلاح طرح لبخند چون نیاز به داروی بی حسی ندارد محدودیتی برای شما ندارد اما باید بدانید که این روش درمانی موقت است دائمی نیست.’

خیر. روش اسنپ آن اسمایل درمانی برای اصلاح طرح لبخند شما می باشد که پس از مراجعه به متخصص شکل و مدل و رنگ را مشخص می کنید و برای ساخته شدن به لابراتوار ارسال می گردد پس هیچگونه دردی ندارد و به همین دلیل هم نیاز به مواد بی حس کننده نیست.’

اسنپ آن اسمایل درمانی موقت است که در مواقع ضروری برای اصلاح طرح لبخند شما انجام می گیرد و مدت زمان آن حدود 7 الی 10 روز می باشد. ‘

خیر.پلاک اسنپ اسمایل هیچ اختلالی در صحبت کردن شما ایجاد نمی کند. همچنین جنس نرم آن باعث کشیده شدن پلاک روی دندانها می شود و کاملا محکم دندانها را به هم می چسباند. در نتیجه هیچ احتمالی برای افتادن آن در هنگام صحبت کردن وجود ندارد.’

بله به راحتی می توانید زیرا بخشی از دندان که با آن غذا جویده می شود بر روی سطح این پلاک خالی گذاشته میشود تا در خوردن و آشامیدن موادغذایی دچار مشکل نشوید.’

لورم ایپسوم متن ساختگی