ایمپلنت آلمانی

ایمپلنت آلمانی

ایمپلنت آلمانی یکی از انواع ایمپلنت هایی است که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، گزینه خوبی در بین متقاضیان به حساب می آید. معمولا هر زمانی که بخواهید از ایمپلنت دندان استفاده کنید، باید بدانید که اولا چند مدل ایمپلنت وجود دارد، ویژگی های ایمپلنت های آلمانی با آمریکایی و کره ای چه تفاوت هایی دارد و به طور کلی کدام یک از آن ها می تواند گزینه بهتر و مناسب تری به حساب بیاید. زمانی که این نکات و موارد را در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که کدام گزینه انتخاب بهتری است و دوام بالاتری دارد. در این مقاله در خصوص ایمپلنت آلمانی توضیحات لازم را ارائه کرده ایم تا شما نیز بتوانید به شکل بهتری این مسئله را درک کنید.

ایمپلنت آلمانی

ویژگی های ایمپلنت آلمانی

همان طور که گفته شد یکی از بهترین انواع ایمپلنت هایی که امروزه وجود دارد، ایمپلنت آلمانی است. این مدل از دندان های کاشتی یک سری ویژگی ها و مشخصات دارند که باید حتما در مورد آن ها به طور کامل بدانید و سپس با توجه به نکاتی که جمع آوری می کنید، متوجه شوید که کدام مدل از آن ها می تواند انتخاب بهتری برای شما باشد.

کیفیت بالا

محصولات آلمانی به طور کلی کیفیت بالایی دارند. این قضیه در خصوص ایمپلنت های آلمانی نیز صدق می کند. این مدل از ایمپلنت ها بسیار باکیفیت بوده و دوام بالایی دارند. به همین دلیل نیز اگر انتخاب شده این مدل از ایمپلنت ها باشد، برای مدت زمان طولانی می توانید به راحتی از این محصولات استفاده کنید و نگران شکستن و یا جدا شدگی آن ها نیز نباشید.

تثبیت بودن ایمپلنت ها

مورد و نکته بعدی در خصوص آن است که این مدل از ایمپلنت ها به دلیل شکل مخروطی که دارند، می توانند در جای خودشان ثابت بمانند. همین تثبیت بودن باعث می شود که در طول زمان ایمپلنت ها از جای خودشان کنده نشوند و  مشکلی از بابت لق شدگی نداشته باشید.

قیمت

نکته بعدی درباره قیمتی است که ایمپلنت ها دارند. معمولا قیمت های مربوط به ایمپلنت های آلمانی از آمریکایی پایین تر است. اما همین محصولات آلمانی قیمت بالاتری نسبت به محصولات کره ای و ایرانی دارند. این تفاوت قیمتی می تواند برای برخی از افراد مشکل ساز باشد. با این وجود برخی دیگر از افراد نیز هستند که ترجیح می دهند محصول گران تر اما باکیفیت تری را تهیه کنند.

ایمپلنت آلمانی

انواع برندهای ایمپلنت آلمانی

برندهای ایملپنت های آلمانی با توجه به شرکت هایی که آن ها را تولید می کنند، با یکدیگر متفاوت هستند. این موضوع را حتما به خوبی مطالعه کنید تا در زمان انتخاب نوع ایمپلنت آلمانی، اطلاعات کافی داشته باشید و بتوانید انتخاب خوبی را رقم بزنید.

برند RITTER

اولین برند با نام ریتر شناخته می شود. این برند یک سری ویژگی ها دارد که شامل ساده بودن و مقاومت بالای آن است. از تیتانیوم گرید 5 در این مدل از ایمپلنت ها استفاده می شود. برای تولید کردن آن ها معمولا ایمپلنت ها را تحت فرایند سندبلاست قرار می دهند. فرایند سند بلاست می تواند موجب شود که پلاسما و خون در ذرات میکروسکوپی ایجاد شده بر روی این ایمپلنت ها تجمع پیدا کنند. قطعا این کار در ایجاد پیوند بین ایمپلنت و استخوان فک بسیار اثرگذار خواهد بود.

برند ALPHATECH

مورد بعدی با نام آلفا تک شناخته می شود. استفاده از تیتانیوم خالص گرید 4 و 5 برای ساخت این مدل از ایمپلنت آلمانی از جمله ویژگی های بارز آن است. پایه های استفاده شده برای این محصولات 6 ضلعی هستند و بدون هیچگونه تحرکی در استخوان جای گذاری می شوند. به دلیل استفاده از سیستم زاویه بندی که این محصولات دارند، می توانید ایمپلنت های این برند را به صورت 6 عدد در فک بالا و 4 عدد در فک پایین قرار دهید.

برند XIVE

این برند قدمت طولانی دارد و حدود یک قرن است که در زمینه تولید محصولات پزشکی فعالیت می کند. انواع ایمپلنت های پانچی و ایمپلنت های دو مرحله ای، از جمله تولیدات این شرکت هستند. معمولا محصولات این برند به این صورت تولید می شوند که برای افرادی با مشکلات فک و یا افرادی که نیاز به ایمپلنت دندان جلویی دارند، گزینه بسیار مناسبی به شمار می روند.

کلینیک شریعتی مهر

اگر بخواهید دندان پزشکی و یا کلینیک هایی را پیدا کنید که خدمات دندان پزشکی را به شما ارائه می کنند، قطعا گزینه های زیادی پیش روی شما قرار می گیرد که برخی از آن ها به دلیل قیمت ها و تعرفه های پایین تری که دارند، می توانند وسوسه کننده نیز باشند. با این وجود سعی کنید علاوه بر تعرفه ها و هزینه ها، به نکات دیگر نیز توجه کنید. در اینجا چند مورد و نکته را ذکر می کنیم که سبب می شود در مورد کلینیک ها به شکل بهتری بتوانید تصمیم گیری کنید.

استفاده از دستگاه های پیشرفته

اولین نکته در مورد استفاده کردن از دستگاه و تجهیزات پیشرفته است. در کلینیک دندانپزشکی مهر شریعتی به خوبی از تکنولوژی استفاده می شود تا هم کار ایمپلنت گذاری و هم دیگر فرایندهای مربوط به ترمیم و زیبایی دندان ها به شکل بهتر و راحت تری انجام شود.

توجه به شرایط بیمار

در کلینیک مهر شریعتی به تمامی ویژگی ها و شرایطی که بیماران مختلف دارند، توجه می شود. به طور مثال برخی از افراد بیماری های زمینه ای و یا بیماری های مربوط به لثه و فک دارند. در چنین مواردی، سبک درمانی می تواند تغییر پیدا کند و همین موضوع نیز باعث می شود تا بیماران مختلف، درمان های مختلفی را دریافت کنند.

تعرفه ها

هزینه هایی که بابت کاشت ایمپلنت آلمانی و…، کاور کردن دندان ها همچون لمینت و کامپوزیت و همچنین ترمیم دندان های خراب در کلینیک مهر شریعتی از شما دریافت می شود، کاملا مطابق با تعرفه های تعیین شده است و قرار نیست تا هزینه های اضافی را شما بخواهید پرداخت کنید.

کلام پایانی

با توجه به کیفیتی که ایمپلنت آلمانی دارد، باید بدانید که معمولا این دسته از محصولات به نسبت ایمپلنت های آمریکایی بیشتر استفاده می شوند. دلیل این موضوع نیز مربوط به آن است که ایمپلنت های آلمانی ارزان تر بوده و کیفیت های خوبی نیز دارند. اگر قصد انجام دادن این کار و نصب ایمپلنت دندان را دارید، حتما در نظر بگیرید که در کلینیک معتبری این کار را انجام دهید تا دچار مشکل و مسئله در این زمینه نشوید.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *