کلینیک دندان پرشکی مهر شریعتی

ایمپلنت آمریکایی | کلینیک دندان پرشکی مهر شریعتی

ایمپلنت آمریکایی یکی از انواع موادی است که برای ایمپلنت کردن دندان ها استفاده می شود. آشنایی با این نوع از متریال، ویژگی هایی که دارد و طول عمر این مدل از مواد ایمپلنت را در ادامه این مقاله خواهیم داشت. با بررسی کردن این موارد به خوبی متوجه خواهید شد که آیا ایمپلنت های آمریکایی می توانند دقیقا همان چیزی باشند که شما می خواهید یا خیر.

ایمپلنت آمریکایی چیست؟

ایمپلنت دندان یک روش درمانی است که در آن از پایه‌های فلزی برای جایگزینی ریشه‌های دندانی از دست رفته استفاده می‌شود. این پایه‌ها به استخوان فک پیوند می‌خورند و سپس روکش دندانی روی آن‌ها قرار می‌گیرد. ایمپلنت‌های دندانی آمریکایی یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین ایمپلنت‌های موجود در جهان هستند. این ایمپلنت‌ها از مواد باکیفیت و با تکنولوژی بالا ساخته می‌شوند و دارای دوام و ماندگاری بالایی هستند.

کلینیک دندان پرشکی مهر شریعتی

انواع ایمپلنت‌های دندانی آمریکایی

ایمپلنت‌های دندانی آمریکایی در انواع مختلفی تولید می‌شوند. برخی از محبوب‌ترین انواع ایمپلنت‌های دندانی آمریکایی شامل موارد زیر هستند:

  • ایمپلنت‌های زیمر

ایمپلنت‌های زیمر یکی از محبوب‌ترین انواع ایمپلنت‌های دندانی در جهان هستند. این ایمپلنت‌ها از مواد باکیفیت و با تکنولوژی بالا ساخته می‌شوند و دارای دوام و ماندگاری بالایی هستند.

  • ایمپلنت‌های اینترالاک

ایمپلنت‌های اینترالاک از مواد باکیفیت و با تکنولوژی بالا ساخته می‌شوند. این ایمپلنت‌ها دارای طراحی ویژه‌ای هستند که باعث می‌شود پیوند استخوانی با ایمپلنت سریع‌تر و محکم‌تر انجام شود.

  • ایمپلنت‌های بایوهورایزن

ایمپلنت‌های بایوهورایزن از مواد باکیفیت و با تکنولوژی بالا ساخته می‌شوند. این ایمپلنت‌ها دارای سطحی زبر هستند که باعث می‌شود پیوند استخوانی با ایمپلنت سریع‌تر و محکم‌تر انجام شود.

  • ایمپلنت‌های بیکن

ایمپلنت‌های بیکن از مواد باکیفیت و با تکنولوژی بالا ساخته می‌شوند. این ایمپلنت‌ها دارای طراحی ویژه‌ای هستند که باعث می‌شود استخوان فک به طور طبیعی به ایمپلنت جوش بخورد.

  • ایمپلنت‌های Biomet 3i

ایمپلنت‌های Biomet 3i از مواد باکیفیت و با تکنولوژی بالا ساخته می‌شوند. این ایمپلنت‌ها دارای سطحی زبر هستند که باعث می‌شود پیوند استخوانی با ایمپلنت سریع‌تر و محکم‌تر انجام شود.

کلینیک دندان پرشکی مهر شریعتی

مزایای انواع ایمپلنت آمریکایی

ایمپلنت های آمریکایی دارای یک سری مزیت ها هستند که سبب می شود مشتریان آن ها را ترجیح دهند. در صورتی که این مدل از محصولات را انتخاب کرده باشید، بهتر است نکات مثبتی که در مورد آن ها وجود دارد را نیز بررسی کنید. در ابتدا به مزیت های این محصول می پردازیم.

  • دوام و ماندگاری بالا

هر قدر دوام و ماندگاری ایمپلنت بالاتر باشد، متوجه خواهید شد که به شکل راحت تری نیز می توانید از آن استفاده کنید. قطعا هیچکس دوست ندارد تا هر چند سال یکبار ناچار به عوض کردن ایمپلنت هایش باشد.

  • کیفیت ساخت بالا

کیفیتی که در هنگام ساخت این مدل از ایمپلنت ها رعایت می شود بسیار بالا است. به همین خاطر نیز افراد زیادی ترجیح می دهند تا از ایمپلنت آمریکایی استفاده کنند.

  • استفاده از مواد باکیفیت

متریال ها و مواد اولیه ای که برای تولید کردن این مدل از روکش ها و دندان ها استفاده می شود بسیار باکیفیت هستند. دلیل ماندگاری و همچنین قیمت بالای این محصولات نیز همین مورد است.

  • پیوند استخوانی سریع و محکم

پس از کاشت فیکسچر نیازی نیست تا مدت زمان زیادی را منتظر پیوند خوردن فیکسچ و استخوان فک خود باشید. این مدل از ایمپلنت ها در عرض مدت زمان کوتاهی می توانند

  • قابلیت استفاده در انواع شرایط استخوانی

تمامی بیماران و متقاضیان کاشت ایمپلنت می توانند از این مدل از محصولات استفاده کنند زیرا این محصول با تمامی انواع شرایط هاس استخوانی همخوانی دارد.

معایب ایمپلنت آمریکایی

در کنار تمامی مزیت ها و نکات مثبتی که در خصوص ایمپلنت های آمریکایی وجود دارد، یک سری معایب نیز ذکر می شوند که بهتر است هر کدام آن ها را نیز بشناسید. بررسی کردن این معایب می توانند اهمیت زیادی داشته باشند.

  • هزینه نسبتاً بالا

اولین نکته مربوط به هزینه های بالایی است که این مدل از متریال ها دارند. معمولا خریدن متریال های باکیفیت آمریکایی برای تمامی افراد ممکن نیست. همین مسئله نیز باعث می شود تا این موضوع به عنوان یک نکته منفی در نظر گرفته شود.

  • اجناس تقلبی

نکته و مورد بعدی آن است که ایمپلنت های دندانی آمریکایی اجناس بسیار خوب و باکیفیتی هستند. با کیفیت بودن این اجناس باعث می شود تا متقاضی آن نیز بیشتر شود. به همین دلیل امکان وجود اجناس تقلبی در بازار بسیار زیاد می شود.

قیمت ایمپلنت‌های دندانی آمریکایی

قیمت ایمپلنت‌های دندانی آمریکایی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله نوع ایمپلنت، تعداد ایمپلنت‌های مورد نیاز، شرایط استخوانی بیمار و موقعیت جغرافیایی دندانپزشکی. به طور کلی، قیمت ایمپلنت‌های دندانی آمریکایی از 20 میلیون تومان به بالا است. ایمپلنت‌های دندانی آمریکایی یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین ایمپلنت‌های موجود در جهان هستند. این ایمپلنت‌ها دارای دوام و ماندگاری بالایی هستند و می‌توانند جایگزین مناسبی برای دندان‌های از دست رفته باشند. به همین دلیل نیز بسیاری از افراد این مقدار هزینه را پرداخت خواهند کرد.

کلینیک دندان پرشکی مهر شریعتی

کلام پایانی

ایمپلنت آمریکایی به دلیل کیفیت و ماندگاری بالایی که دارد، گزینه بسیار خوبی است. اگر قصد انجام دادن ایمپلنت و کاشت آن را دارید، حتما نوع مواد مورد استفاده را بررسی کنید تا در نهایت دار مشکل نشوید. برای آن که نتایج بهتری را در این زمینه بگیرید نیز می توانید به کلینیک های معتبری که در این خصوص وجود دارند مراجعه کنید. یکی از بهترین کلینیک ها برای این مسئله کلینیک دندان پرشکی مهر شریعتی است. در این مرکز هم بهترین مواد و متریال استفاده می شود و هم می توانید از خدمات مناسب و تجهیزات پیشرفته استفاده کنید.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *