انواع ایمپلنت کره ای

انواع ایمپلنت کره ای را بهتر است بشناسیم تا بتوانیم به خوبی و به شکل درستی در زمان ایمپلنت کردن تصمیم گیری کنیم. معمولا ایمپلنت ها می توانند کره ای، فرانسوی، ژاپنی، چینی و… باشند. به همین دلیل نیز بهتر است بدانید که کدام نوع از این مواد بهتر بوده و کدام یک از آن ها می تواند قیمت های مقرون به صرفه تری داشته باشد. زمانی که این نکات را به خوبی بدانید، می توانید در نهایت نیز نتایج بهتری را بر روی ایمپلنت های خودتان بگیرید.

انواع ایمپلنت کره ای

ویژگی های ایمپلنت کره ای

یک سری ویژگی ها مربوط به ایمپلنت های کره ای است که در محصولات مربوط به شرکت ها و کشورهای دیگر پیدا نمی شود. در واقع این موارد می توانند نقطه تمایزهای مربوط به این مدل از ایمپلنت ها باشند. در ادامه سعی کرده ایم تا مهم ترین ویژگی هایی که مربوط به این محصولات می باشند را توضیح دهیم که شما نیز بهتر آن ها را بشناسید.

در دسترس بودن

بنا به دلایل مختلفی همچون قیمت و کیفیت، این مدل از ایمپلنت ها در بازار ایران بیشتر وجود دارند و به شکل ساده تری نیز مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع همین موضوع اولین ویژگی مربوط به این مدل از ایمپلنت ها است.

قیمت مناسب

مورد و نکته بعدی در خصوص در دسترس بودن این محصولات است. به راحتی می توانید در تمامی کلینیک ها این ایمپلنت های کره ای را پیدا کرده و از آن ها استفاده کنید.

برندهای مختلف و متنوع

نکته بعدی که در خصوص این مدل از محصولات وجود دارد مربوط به برندهای مختلفی می شود که زیر مجموعه ایمپلنت های کره ای هستند. به راحتی می توانید از برندهای مختلفی که وجود دارد، یکی را انتخاب کنید.

روکش محکم و مناسب

در صورتی که از برندهای کره ای برای ایمپلنت دندان های خودتان استفاده کنید، متوجه خواهید شد که روکش های مناسب و محکمی را نیز خواهید داشت. به همین خاطر باید بدانید که هیچوقت قرار نیست کنده شدن روکش دندان را تجربه کنید.

عدم لقی طی زمان

برخی از برندهای ایمپلنت وجود دارند که در طول زمان و پس از گذشت دو الی سه سال با لقی در آن ها مواجه خواهید شد. این مسئله سبب می شود تا نیاز به پرداخت هزینه های بالاتر داشته باشید و از سوی دیگر نیز متوجه خواهید شد که نیاز به صرف زمان بیشتری هم برای تعمیر کردن دندان ها دارید. اما انواع ایمپلنت کره ای می تواند به طور کلی و در طولانی مدت همان کیفیت و حالت اولیه خودش را حفظ کند.

عدم تحلیل لثه ها

مورد و نکته بعدی در خصوص عدم تحلیل بردن لثه ها است. این مدل از ایمپلنت ها به خوبی می توانند از تحلیل رفتن و از بین رفتن بافت لثه ها و همچنین بافت استخوان فک جلوگیری کنند. به همین دلیل نیز برای افرادی که مشکلات لثه و یا استخوان فک دارند، این نکته می تواند اهمیت زیادی داشته باشد.

ضخامت مناسب

مورد و نکته بعدی که باید در نظر داشته باشید در خصوص ضخامت مناسبی است که ایمپلنت ها می توانند داشته باشند. اگر ایمپلنت ضخامت کمتر از حد استاندارد داشته باشد، ظرافت بیشتری دارد اما در نهایت سبب می شود تا زودتر دچار آسیب دیدگی و شکستگی شود. حالت عکس این موضوع نیز وجود دارد. در صورتی که ضخامت ایمپلنت بیشتر از حد مجاز و استاندارد باشد، می بینید که در دهان شما حالت اذیت کننده ای خواهد داشت و این موضوع می تواند دردسرهای زیادی را با خودش به همراه بیاورد.

عدم ایجاد خونریزی زیاد

در زمانی که در حال استفاده و کاشت انواع ایمپلنت کره ای هستید، خودتان متوجه خواهید شد که خونریزی زیادی را در این دندان ها مشاهده نمی کنید. همین کم بودن خونریزی باعث می شود تا بیمار کمتر اذیت شود.

انواع ایمپلنت کره ای

انواع برندهای ایمپلنت کره ای

برندهای کره ای در ایمپلنت ها می توانند متفاوت باشند. اما به صورت کلی تمامی این محصولات دارای یک سری از ویژگی ها هستند که حتما باید آن ها را در نظر داشته باشید. البته سعی کنید این نکته را نیز بدانید که کیفیت این برندها می تواند کمی با هم تفاوت داشته باشد.

برند OSSTEM

اولین برند با نام OSSTEM شناخته می شود. در واقع این مورد در بین انواع ایمپلنت کره ای تنها برندی است که مجوز و تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را دریافت کرده است که نشان دهنده کیفیت بالای آن می باشد. در حال حاضر تنوع زیادی دارد و جزو 10 برند برتر ایمپلنت های کره ای به حساب می آید.

برند DENTIUM

مورد و نکته بعدی مربوط به برند DENTIUM است. در ایران معمولا این نام را نمی شنوید زیرا با نام ایمپلنتیوم آن را می شناسند. به راحتی می توانید این مدل از محصولات را در دهان کاشت کنید و این موضوع مزیت مهمی در این زمینه است. از سوی دیگر نیز قیمت های بسیار خوبی را در مورد این مدل از برندها می توانید ببینید.

برند MEGAGEN

مورد و نکته بعدی در خصوص برند مگاگن است. به جز کشور کره، در حال حاضر در کشور لیتوانی نیز ایمپلنت های این برند تولید می شوند. یک نکته دیگر نیز در خصوص کیفیت بسیار بالایی است که این مدل از محصولات دارند و همین مسئله باعث می شود تا افراد زیادی ترجیح دهند که از این موارد استفاده نمایند.

برند DIO

مورد بعدی که باید آن را بشناسید، برند DIO است. این مدل از برندها می توانند بعد از برندهای OSTTEM گران ترین مورد و محصولی باشند که در زمینه ایمپلنت در بازار ایران وجود دارند. به همین خاطر نیز حتما باید در نظر بگیرید که اگر به دنبال خرید این محصول هستید، قیمت بالایی نیز در مورد آن باید پرداخت کنید.

انواع ایمپلنت کره ای

نکات مهم در ایمپلنت گذاری

زمانی که می خواهید دندان های خودتان را ایمپلنت کنید، حتما دقت داشته باشید که چندین مورد مهم را در نظر بگیرید. به طور مثال در همان برخورد اول باید بدانید که رعایت کردن این نکات می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد.

  • انتخاب کردن کلینیک مناسب
  • انتخاب کردن پزشک و دستیار مناسب برای جراحی و ایمپلنت گذاری
  • کسب اطلاعات در مورد انواع برندهای ایملنت
  • کسب اطلاعات کامل در مورد مزیت ها و معایبی که در پی کاشت ایمپلنت می تواند برای شما وجود داشته باشد.
  • کسب اطلاعات کامل در خصوص پروسه کاشت ایمپلنت و همچنین نحوه ایمپلنت گذاری
  • بررسی مبتلا بودن به بیماری های خاص همچون بیماری لثه یا استخوان فک
  • در نظر گرفتن بودجه لازم و کافی برای ایمپلنت گذاری

داشتن برنامه زمانی که با مشور پزشک و یا همان جراح دندان پرشک خود تدوین کرده اید. البته این نکته مربوط به زمانی است که باید چند عدد از دندان های خودتان را ایمپلنت کنید.

انواع ایمپلنت کره ای

کلام پایانی

انواع ایمپلنت های کره ای می توانند توسط شرکت های مختلفی تولید شوند. با این حال باید بدانید که هر کدام از این ایمپلنت ها می توانند ویژگی های خوبی داشته باشند که سبب می شود هم دندان پزشکان استفاده از آن ها را توصیه کنند و هم باعث می شود تا بیماران تمایل و اشتیاق بیشتری به استفاده کردن از آن ها نشان دهند. در صورتی که به دنبال کلینیک مناسبی برای ایمپلنت دندان های خودتان هستید، می توانید به سراغ کلینیک دندان پزشکی مهر شریعتی بیایید که بهترین خدمات را همراه با مناسب ترین قیمت ها به شما ارائه می کند.

 

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *