کامپوزیت دندان رنگ طبیعی

کامپوزیت دندان رنگ طبیعی

کامپوزیت دندان رنگ طبیعی می تواند برای موارد بسیار زیادی مورد استفاده واقع شود. معمولا زمانی که قرار است برای دندان های خودتان یک روکش مناسب استفاده کنید که هم کارایی زیبایی و هم کارایی محافظتی را داشته باشد، بهترین گزینه می تواند استفاده کردن از کامپوزیت هایی باشد که رنگ طبیعی دارند. برای آن که اطلاعات کامل تر و جامع تری را در این زمینه به شما ارائه کنیم، این مقاله را تدوین کرده و از شما می خواهیم تا انتهای مطلب را با ما همراه باشید.

کامپوزیت دندان رنگ طبیعی چیست؟

مواد کامپوزیت که در ابتدا به صورت پودر بوده و پس از آماده سازی حالتی خمیری شکل پیدا می کنند، برای افزایش استحکام دندان ها و همچنین زیبا سازی آن ها استفاده می شوند. کامپوزیت ها می توانند طیف های رنگی مختلفی داشته باشند. به طور کلی اگر از موادی که دارای رنگ طبیعی دندان ها هستند استفاده کنیم، می توانیم ببینیم که این مدل از مواد همرنگ دندان ها بوده و ظاهر غیر طبیعی را ایجاد نمی کنند.

کامپوزیت دندان رنگ طبیعی

مزیت های استفاده از کامپوزیت دندان رنگ طبیعی چیست؟

استفاده کردن از این مدل از کامپوزیت ها یک سری از مزیت ها را در پی دارد که در ادامه آن ها را بیان خواهیم کرد. به طور کلی اگر بخواهیم از کامپوزیت ها استفاده کنیم، یک سری از آپشن ها را خواهیم داشت که باید آن ها را بشناسیم.

  • عدم ایجاد ظاهر متفاوت

معمولا زمانی که از لمینت های هالیوودی استفاده می کنید، در هنگام خندیدن، ظاهر عجیبی را پیدا خواهید کرد. این مسئله باعث می شود تا کامپوزیت هایی که سفید صدفی هستند، برای همه افراد جالب توجه نباشند. این موضوع در حالی است که با استفاده از کامپوزیت هایی که رنگ طبیعی دارند، می توانید شکل طبیعی دندان های خودتان را حفظ کنید.

  • عدم نیاز به سفید کننده ها

خوردن غذاهای حاوی رنگدانه ها یکی از مواردی است که دائما پیش می آید. همین مسئله باعث می شود تا پس از هر بار غذا خوردن نیاز به استفاده از مسواک و خمیر دندان های سفید کننده داشته باشید. این در حالی است که اگر از کامپوزیت های دندانی با رنگ های طبیعی استفاده کنید، چنین دردسرهایی را نخواهید داشت. بلکه به راحتی می توانید با خمیر دندان های معمولی، دندان های خود را سفید کنید.

  • ترمیم راحت تر

در صورتی که کامپوزیت های دندانی شما دچار مشکل شوند، نیاز به ترمیم دارند. به طور کلی هر دندان پزشکی نمی تواند کامپوزیت های رنگ صدفی را ترمیم کند زیرا هم پیدا کردن طبف رنگی آن کار سختی است و هم مواد گران تری دارد. این در صورتی است که کامپوزیت هایی با رنگ طبیعی دندان ها به شکل راحت تر و سریع تر ترمیم می شوند.

  • نامحسوس بودن

بسیاری از افراد دوست ندارند که کامپوزیت های دندانی آن ها مشخص باشد. به عبارت دیگر دوست ندارند تا تمامی افراد متوجه این موضوع باشند که آن ها از کامپوزیت برای زیبا سازی دندان های خودشان استفاده کرده اند. به همین خاطر نیز می توانیم بگوییم که استفاده کردن از کامپوزیت دندان رنگ طبیعی می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

نکات مهم در انتخاب کلینیک

زمانی که قصد دارید تا دندان های خودتان را کامپوزیت کنید، باید به یک سری از نکات در زمینه انتخاب کردن کلینیک ها دقت داشته باشید. معمولا کلینیک های مختلف دندان پزشکی که وجود دارند، می توانند کیفیت کارهای متفاوتی نیز داشته باشند. کلینیک دندان پزشکی مهر شریعتی یکی از گزینه های مناسب در این زمینه است. چندین مولفه سبب برتری این کلینیک می شود. در اینجا به این موارد و مولفه ها اشاره خواهیم کرد.

  • قیمت ها و تعرفه های مناسب

تعرفه های دندان پزشکی بر اساس میزان مهارت دندان پزشک و همچنین کیفیت اولیه مواد مورد استفاده همچون پودرهای کامپوزیت تعیین می شود. زمانی که قرار است تعرفه های دندان پزشکی را بررسی کنید، حتما به این موضوع توجه داشته باشید که چه موادی را دندان پزشک استفاده می کند و میزان مهارت او چقدر است. کلینیک شریعتی مهر هم دارای پزشکان باتجربه ای است و هم از مواد اولیه باکیفیتی بهره می برد. با این وجود قیمت های بسیار مناسبی نیز دارد که اغلب افراد می توانند از پس آن هزینه ها بربیایند.

  • تکنولوژی و فناوری

استفاده از دستگاه های پیشرفته دندان پزشکی، یونیت های مجهز و به طور کلی دستگاه های جدید و به روز از جمله دیگر ویژگی هایی است که این کلینیک دارد. با استفاده از این دستگاه ها می توانید از نتیجه نهایی کار رضایت بیشتری داشته باشید. بسیاری از مشتریان به همین دلیل ترجیح می دهند تا از خدمات این کلینیک استفاده کنند.

  • پزشکان حاذق و ماهر

مورد و مولفه بعدی در خصوص پزشکان حاذق و ماهری است که در این کلینیک مشغول به کار هستند. این دسته از دندان پزشکان دارای دانش و مهارت های بالایی در زمینه های زیبایی و همچنین درمانی هستند. به همین خاطر نیز می توانید به راحتی متوجه شوید که بیماران به شکل راحت تری در این مرکز درمان می شوند. این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که معمولا هر قدر پزشک مهارت بالاتر و بیشتری در زمینه درمان و انجام کارهای زیبایی همچون کامپوزیت داشته باشد، نتایج حاصل نیز بهتر و مناسب تر خواهد بود.

کامپوزیت دندان رنگ طبیعی

  • مواد اولیه با کیفیت

استفاده از مواد و متریال های اولیه باکیفیت یکی از مهم ترین نکاتی است که در این خصوص وجود دارد. در کلینیک مهر شریعتی می توانید این موضوع را به وضوح ببینید که بهترین مواد اولیه کامپوزیت، لمینت، آمالگام و… برای روکش کردن و پر کردگی دندان ها استفاده می شود. این مسئله کاملا طبیعی است که هر قدر کیفیت مواد اولیه بیشتر باشد، میزان ماندگاری و دوام دندان های شما نیز بهتر خواهد شد.

  • نحوه انجام کار

به طور کلی علم هر روز در حال پیشرفت کردن است. شاید روشی که تا چند سال پیش تنها گزینه برای دندان های آسیب دیده به حساب می آمد، امروزه حتی روش مناسبی نیز نباشد. به همین خاطر نیز توصیه می شود تا به کلینیکی مراجعه کنید که از بابت نحوه انجام کار آن ها مطمئن باشید. در کلینیک دندان پزشکی مهر شریعتی علاوه بر آن که کامپوزیت دندان رنگ طبیعی را به خوبی اجرا می کنند، می بینید که از بهترین و به روز ترین روش ها نیز استفاده می شود.

  • پاسخگویی مناسب

تفاوتی ندارد که بیمار برای خدمات زیبایی به کلینیک مراجعه کرده است و یا به دنبال انجام خدمات درمانی می باشد. در هر صورت ممکن است سوالات و ابهاماتی داشته باشد که نیاز به پاسخگویی دارد. در کلینیک مهر شریعتی به تمامی سوالات و ابهامات افراد پاسخ داده می شود و به خوبی آن ها را راهنمایی می کنند. این مسئله سبب می شود تا بیمار بتواند به درستی تصمیم گیری کند و به همین خاطر نیز نتایج بهتر و رضایت بخش تری را تجربه خواهد کرد.

کلام پایانی

برای آن که کامپوزیت دندان رنگ طبیعی را بر روی دندان های خود داشته باشید، حتما نکات بیان شده را در نظر بگیرید. از سوی دیگر نیز این مسئله را مورد بررسی قرار دهید که کامپوزیت های دندانی خودتان را در کدام کلینیک باید انجام دهید که بهترین نتایج را بگیرید. کلینیک دندان پزشکی مهر شریعتی از جمله بهترین و مناسب ترین کلینیک هایی می باشد که می توانید برای انجام کارهای زیبایی و درمانی دندان های خودتان به آنجا مراجعه کنید.

 

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *